Kunst? ‘t Zit in de familie!

Voor gezinnen

Wat zou je ervan denken om met je hele gezin een eigen kunstwerk te maken… omgeven door de allergrootste kunstenaars van de hele wereld?

In dit uniek atelier mag het hele gezin zich volledig uitleven en tonen welk artistiek genie in de genen zit. Move over, Permeke, Calder en Rodin! Dit creatief atelier staat voor quality time met de hele familie. Voor papa en mama en de kinderen. En opa en oma zijn ook welkom natuurlijk!

Eerst wandel je met een gids doorheen het museum om inspiratie op te doen. Daarna ga je in het atelier zelf aan de slag. Met klei, hout, mergelsteen en andere materialen maak je een uniek beeldhouwwerk, dat daarna een prominent plaatsje verdient op de schouw. Vergeet vooral je signatuur niet!

Korte rondleiding met creatief atelier

Boek hier